Fotbollsinlägget..

Alltså fotboll, det måste vara den tråkigaste sporten NÅGONSIN
den människan som kom på fotboll, vad fan tänkte han på egentligen?!
i 90 minuter, fatta 90 låååångsamma minuter springer 20 personer, eller vafan sa jag
springer, jag menar, halvjoggar runt en liten jävla boll jävel och försöker få in den i mål
och de där målet sen då, vet spelarna hur stort de där jävla målet är egenligen
det är fanimej el giganto och hur många mål får dom in?!
2 per match så får man vara nöjd..

fotboll alltså, meningslöst..

fast man kanske skulle bli ett sådant proffs, först odlar jag fram en kuk, lite skägg ochglömmer bort största delen av mina språkkunskaper så att de orden jag kan är ungefär "aaa, vi hade några målchanser...."
och "öööh, jaaa vi är pågång.."
men vafan det är väl en smäll jag kan ta med glädje med deras lön, jag kan nog tillochmed tänka mej att ta halva lönen
eller låt oss säga två miljoner om året, för att lalla runt som en vuxen bäbis i mjukiskläder..

egentligen skulle jag inte skriva om hur illa jag tycker om fotboll, för jag tycker de är rätt okej ibland alltså, en match här och där dör jag inte av utan det kan vara rätt kul faktist.. det här inlägget är på mickeys begäran och skulle handla om hur bra jag tycker om milan, eller hur bra han tycker om milan...

men fotboll alltså, meningslöst..

men killar och fotboll, det är nog som tjejer och shopping,
ta mickey som exempel för han är bra sådant, när han frågade mej om jag gillade fotboll så svarade jag, mitt dumma fån..
"jaa de gör jag.." och med det menade jag, typ em match, vm match eller se nån liv svensk match..
men han, han ser fan allt, då menar jag typ träningsmatchernas träningsmatch för att komma in på planen och träna match, fotboll de är alltså heligt
speciellt söndagar då hans älskade milan spelar, så jag har nu bestämt mej för att hädan efter är lördagar min dag då jag ska se till att ha laddat ner alla avsnitt av top model, projekt runway och de programmen jag älskar..

det här inlägget blev helt fel, jag skull

Kommentarer
Postat av: angelica

du har blivit utmanad (: kolla min blogg

2009-04-02 @ 11:20:18
URL: http://sneakpeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0