Stockholmare är dumma

Ibland tror jag på fullaste allvar att människor är dummaihuvudet, alltså verkligen totalt jävla pantade och handlingsförlamade.
iofs gäller det nog mest stockholmare, mer korkade och ignoranta, egoistiska människor får man fanimej leta länge efter!
Läste i Söderbladet, eller vad de nu heter, den tidningen som florerar kring på söder/bjuran och i den får vi vanliga dödliga skicka in insändare och insändare för många människor är detsamma som BITTER!!
Alltså dom skickar in och spyr galla över dom som inte är som dom, så idag är den hetaste insändare om SL's nya biljetter, fan jag blir arg nu, jävla pappskalle som skrev de, på piiiintji ska jag gå på varje jävla buss å smsa mej en biljett.

Anyhow, jag ska berätta vad det stod i den där jävla insändaren, För er som inte bor i den här ELAKA staden som inte har förståelser för de som kanske inte råkar vara i tid eller som står på fel sida i rulltrappan, om du har så jävla bråttom låt mej ge dej ett tips! TA TRAPPEN  FÖR I HELVETE!!
men vafan, åter till insändare (jag har en hata stockholmare dag idag.. de blir bättre imorn..)
i den stod de iaf att SL's borde införa någon sorts lag för de som åker på smsbiljett, att biljetten ska vara smsad innan man går på bussen, vilket kanske är en god ide, men LAG?! för det?!
Snubben som skrev den här onda insändaren menade att han satt där i godan ro när bussen Helt Plötsligt stannade och på kom en såndär "Ligist" alltså smsbiljettåkare, och skulle smsa sin biljett och då var bussen tvungen å stå still en, lyssna nu, HALV MINUT??!!! den här snubben blev alltså helt galen för att bussen stod stilla en halv minut för länge så han missade sin anslutande buss, Hörru din idiot, vad sägs om att vara ute i god tid nästa gång?!
och sluta skylla på andra människor!! ta ansvar för ditt jävla liv!!
Å lagstifta om att har man inte biljetten färdig och klar när bussen kommer får man inte åka med, vilken jävla diktatur men de är nog karma med det också, nån dag kommer den här snubben som skrev den här insändare behöva smsa en biljett och då kan han fet glömma att han får gå på å fråga chaffisen om nummret, för då har han själv varit med och lagstiftat mot det!!
MOAHAHAHA

damn it, jag va inne i värsta flowet nu, så ringde micke och nu blev jag alldelles knäsvag, nu kan jag inte gnälla nått mer på nötter i stockholm.

Utan jag avslutar med att säga, ödlsa inte onödig energi på småsaker som påverkar ditt liv negativt utan lägg den på att göra gott istället!







"you take the breaht right out of me, left a hole were my heart should be.."

Kommentarer
Postat av: jo

"Utan jag avslutar med att säga, ödlsa inte onödig energi på småsaker som påverkar ditt liv negativt utan lägg den på att göra gott istället!"

haha exakt..

2009-01-20 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0