jag vill vara vacker..

Jag skulle vilja känna mej vacker, som en miljon kronor.
Att jag var värd att vara vacker, känna att de spelar ingen roll vad jag än sätter på mej eller tar för mej är jag redan en diamant, vacker och strålande.
Men istället känner jag mej tråkig och ouppskattad, som att jag försöker men de når inte fram.
Som att jag vaknar varje morgon och "vinkar åt en blind och skriker åt en döv"
ingen reaktion.
Jobba med dej själv, hitta din själv känsla, FUCKING JÄVLA SKITSNACK!!
det ska vara, lär dej älska den du är, de blir fan inte bättre, är du inte född med "the looks" finns de ingen chans i världen att du kommer få de.


Men jag vill bara få känna mej Älskad, omtyckt och uppskattad för den jag är, för den kraften och energin jag lägger ner på att försöka vara vacker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men min älskade snygging!!!

Du är vaccker... JÄTTE MYCKET VÄLDIGT VACKER!!!

Kommer du ihåg vad jag skrev när jag kommenterade din nya frilla, en skönhet klär i allt vännen!!! Alltså du!!!

Är så tomt utan dig, jag saknar dig mycket min älskade vän!!!

puss

2008-10-19 @ 10:29:35
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0