=)

efter ett hett blogg snack i lördags tar jag mej i kragen och försöker skriva mer än en gång i månaden :P

Here i goes..


Idag har jag inte gjort mycket, kom hem från mange vid tolv typ, han fick present på sängen haha..
sen mötte jag linda å vi färgade hennes hår eller hon färgade de, och färgade de och färgade lite till, men tillslut blev de kanon, inte precis vad hon tänkte men de blev bra.. sen satte vi i löshår på henne och de blev kanon snyggt :D


Så är de nån som vill ha löshår, ring mej så fixar jag ;)


Nu ska jag äta lite popcorn och fortsätta frysa i mitt råtthål, här på skanstull!


KÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh det lät som en bra idé med lite oftare uppdatering... :)

vad fick han i present till slut då???

puss

2008-11-05 @ 21:58:24
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0