hoho

jag trodde aldrig, jag menar verkligen att jag ALDRIG hade tänkt göra det, man kan nästan likna de med andra saker jag verkligen ALDRIG skulle göra, typ spränga atombomber i mitt eget vardagsrum, fasadklättra på kungahuset naken, bajsa inne i plenissalen, jaa alltså listan kan göras jävligt lång. men poängen kanske framgick, de jag nu håller på med är någoting som har varit så jävla långt från tänkbart att ja jag finner inga ord, jag är jävligt förbryllad över mitt eget agerande..

så kära vänner och ni andra, det tog mej ungefär 22år att göra det men nu är det en galning lös på stockholms gator (..och i värsta fall torg)

MEN jag cyklar till jobbet, alltså CYKLAR!!!! det är helt sjukt faktist, men helt underbart, jag ska köpa regnställ så att jag aldrig mer kan sluta cykla ;)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt, men tur man inte bor i sthlm ;)

2008-05-25 @ 00:25:51
URL: http://majjja83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0