Tack Sambofetma!

Ärade och hyllade Samboförslappning, det är i de dagarna grå ni får mej på tiptop humör.
För i min ack så tillsynes trista vardag, finns de alltid de förslappade samborna som poppar upp mej igen!

Så tack alla äckligt förälskade nyinflyttade sambor, tack från hjärtsbotten att ni lägger ut bilder där jag kan vältra mej i och känna mej lite bättre själv, jag må vara ensam Dock bara om att betala mina räkningar ;)


GO JUL!!


PS, till alla sambor, tänk på förslappningen under julen, de blir oftast två julmiddagar ;) DS

Kommentarer
Postat av: Izzie Dizzy

Nämen sedär :) Har du kikat förbi och lämnat ett spår. Va trevligt. Måste säga att jag faktiskt (i mitt lusläsande av din blogg) tycker du är rätt kul ;)

2008-12-18 @ 18:25:37
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0