HEJ NÖTTER!

Jag skriver här också eftersom jag tröttnat på "tjatet"

Jag åker gärna hem, Men undanflykten som jag får höra från er att ni inte har råd att hälsa på mej som är "jag har inte råd" och "får se om jag får några pengar över.."
Hur tror ni jag åker hem? att jag åker gratis?
Nej, det gör jag faktist inte, det kostar för mej med..

Så här med lämnar jag över en öppen inbjudan till Alla jag känner..

VÄLKOMMEN HEM TILL MEJ!!


PS, Jag har bott här i 2år.. ALLTSÅ BOTT dvs att jag BOR HÄR, STOOOCKHOLM..DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej leeeeoo!=) Jag och steinholtz var i sthlm förra veckan..och tänkte överaska dig på cubus men det var ingen leo där som jobba! :) Klockan var så mycket så vi hann inte ringa heller.. men nästa gång ja ska dit så ringer jag på direkten!:) Puss

2008-12-04 @ 15:39:19
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har allt fått en utmärkelse =)

2008-12-04 @ 15:54:58
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0