Döda fåglarna från det förflutna

Nej tamefan, nu har jag bestämt mej, de får faktist vara bra nu.
jag menar vem fan är inte less att hata på sig själv?!
jag har iaf tröttnat, i 21 år och lite mer såklart, har jag hatat på mej själv.
motarbetat mej själv såinihelvete, inte fan är de konstigt att jag tröttnar på mej ibland va?!

nej fyfan, tänk dej själv att du har en fågel på din axel, eller vad säger jag, du har en
hel jävla skara fåglar efter dej, KONSTANT! Som säger, "du duger inte, du är ful du är äcklig, de där är fel på dej,fel fel fel FEEEEL" Fågeljävlar som konstant påpekar vad som är så jävla fel på dej..

Men Nu har iaf jag bestämt mej för att de är jaktsäsong, V A R J E jävla fågel, å då menar jag VARJE fågel jävel ska få. Jag ska ta fram bössan å skjuta skarpt, först ska jag skadeskjuta dom jävlarna, lite granna i ena vingen, kanske sen träffa benet, sen när dom jävlarna ligger på marken och kippar efter andan, då går jag in i andra andning och då tänker jag ta tag i deras jävla sönder skjutna fötter och slänga dom vilt omkring mej, dom ska få lida ååå vad jag ska få dom att lida, så som jag led under hela min jävla uppväxt. jag ska få dom att känna sig som dom uslaste fåglarna i världen, dom äckligaste och vidrigaste. jävlar vad jag ska peka med heeela handen på precis ALLA deras fel, innan jag vrider nacken av dom!


För nu har jag bestämt mej, att hela jävla jag är alldelles speciell och unik och underbar
..ska jag fortsätta eller fattnar ni poängen?!
Dom här spökfåglarna från mitt förlutna kan frånochmed nu kalla sig en utdöende ras och har ska då tamefan inte nått jävla greenpeace komma in och rädda dom i sista minuten, nejdu dom här äcklena kan se sig själva UTROTADE!!

Från och med idag, är jag den bästa jag kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0