Väntar..

..Och de är nog bland de tråkigaste jag vet!

Har nu varit vaken sen klockan fem då jag fick sparka ur mikey ur sängen eftersom han skulle jobba, men stackarn blev sen iaf, så när han gick stirrade jag i väggen en stund och övervägde min valmöjlighter, somna om eller gå upp.
valet borde vara enkelt, SOMNA OM! vilket jag skulle ha gjort om det inte var så att de ska komma en farbror hit och byta min spis, nångång innan halv tolv, bra snällt att dom säger tid, så sen halv sex har jag väntat på den där gubben, det var kanske lite väl tidigt att gå upp och börja vänta men hade jag somnat om hade jag aaaaldrig vaknat..

Så nu sitter jag här, en liter smoothieeee och fyra bullar senare och nu är klockan kvart i nio?!
Still no spisbytargubbe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0