Malmö..

..Får vänta!
efter en väldigt lång och jobbig beslutsångest så har jag faktist bestämt mej för att inte hoppa på tåget ner till malmö.
Det hade nog varit en kul grej och jag tror att jag hade trivts där nere som fisken i vattnet!
men just nu vill jag vara med mickey och det är ett bra beslut, men framförallt är det mitt beslut!

Så jag bor kvar här i stocktown ett tag till och ser vad den här byn  mer har att erbjuda, inte så mycket mer tror jag faktist om jag ska vara ärlig, förutom ett helt hjärta!

jag väljer att se möjligheterna här i stockholm och på cubus, jag tänker vända den här jävla neråtgående trenden nu och FUCK FINANSKRISEN!!


Jag älskar att leva, speciellt på det sättet jag göra nu, fullständigt!
KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är stolt över dig som tänker så vettigt Leo-girl :) Jag kommer snart upp till Stocktown och gör det olidligt för dig.

2009-02-17 @ 12:33:25
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0