offerkoftan

pju, jag har tagit på mej offerkoftan idag..
det var iaf skönt att säga de, jag sitter i soffan med offerkoftan på och jag har nog även tagit på mej förlorar hatten till de..
kanske tillochmed dragit på mej trasiga skor för att matcha hela outfiten..

de känns som en riktig pissdag idag, saknar allt och alla, å tänker på lars.. jag fattar inte varför jag inte kan sluta tänka på honom, de va ju så sjukt längesen allt de där hände..
jag hoppas bara han har de bra!

Men vafan har jag för de, de är inte precis som att han sitter å önskar att jag har de bra, vet han ens att jag finns, kommer han ens ihåg ATT jag fanns, kuk!

måste försöka ta av mej koftan snart, jag blir knäpp.. den får mej att ta mycket konstiga beslut och jag blir sjukt krävande..


Jag SKA ta av mej den nu, eller snart, om en liten stund, snyta mej lite i ärmen först..

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi bränner skiten till halloween :)

miss you much my love

2008-10-09 @ 16:35:24
URL: http://majjja83,blogg.se
Postat av: Anonym

åhh tack snygging :)

jag saknar dig massor ju ;) my darling

2008-10-18 @ 15:45:30
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0