Nu är de dags..

Att erkänna att jag har fortfarande jätte ont i ryggen, vissa rörelser kan jag ju bara glömma att jag ens kunde göra nångång. Men envis som en jävla åsna som jag är, så står jag ut..

Så nu måste jag ta tag i de, pallar inte att både ha ont och va sjukt lik svullo, så jag ska tvinga med jenni och simma, för de är ju de enda jag tydligen får göra, eller nej vänta vad var de han sa..

just ja, jag ska tydligen skaffa mej en flytväst och hoppa ner där de är som djupast och där ska jag "stå" raklång och trampa vatten i cirka 45, jag bara undrar hur jag kommer undan med det, utan att bli utpekad och utskrattad..
nej jag ska bryta mot reglerna och simma istället..


Nu ska jag vänta på jenni så jag kan inviga henne i min hemska plan ;)


Jag behöver en pusher..

Kommentarer
Postat av: Tarja!=)

hörru toka!=) Är du ledig nästa helg och känner att du vill komma hem till byhålan ludvika så är de bara du tar med dig vinpavan och kommer hem till mig och svänger dem lurviga!:)

2008-10-23 @ 14:52:47
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, jag jobbar nästa helg, alltså den som kommer nästa vecka :( ska du komma hem???

love you!!!

2008-10-24 @ 11:33:49
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0