Presenten..

.. svarar här så kan alla läsa, jag menar mina fyra följeslagare som är mina trogna läsare ;)
Köpte ett duschdraperi med clintan på, som de stod, "Are you feeling dirty, punk.."
de tyckte jag va ball som fan..

idag har jag kukig tvättstuga, de är iofs skönt som fan när de är klart, men å släpa upp alla grejer å sen släpa ner de och VIKA VIKA VIKA och ordna upp i alla lådor å garderoben, de suger fan.. som att de inte räckte med att jag måste stirra på kläder på jobbet så ska jag göra de hemma också..
TACK GUD FÖR IKEA PÅSARNA, dom är sjukt effektiva, bara vika upp i tvättstugan, lägga ner de i påsen..
sen behöver jag bara ha dom kvar i den hahahaha


Fan jag e slö, men tror fan jag ska husera i köket å laga SUSHI!!!!!



Puss så länge, saknar er mina älskade vänner, kom hit till mej så kan vi kalasa loss de i stockholms natten ;)

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh toka jag saknar dej med=) tack för de fina sms:et..ska genast hämta ut grejjerna:P

2008-11-06 @ 16:24:57
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det va en skoj present ;)

håller oxå på att tvätta... det suger... fast är iofs mest daniel som tvättar, och det är skönt :)

puss

2008-11-06 @ 17:16:10
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja =) det är ganska skönt att slippa tvätta faktiskt =)

2008-11-06 @ 18:32:11
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0