Loving life!

Jag har en nygammal favoritgrupp
Nickelback, måste säga det är mycket bra musik de där..

"If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
We'd see the day when nobody died.."


Jag kom förresten på mej själv göra en sak häromveckan som är HELT emot mina egna principer
nivet jag är ju sverige största förespråkare om att man ska vara fördomsfri och det försöker jag tamefan vara också
men i helvete heller att jag tänker ta skit pga av det! GLÖM DET!!
Om det krävs av mej att jag ska se "saker" från den andra sidan måste ju förihelvete motparten också vara med på den sidbytar grejen, annars är de ju som att diskutera med en stenvägg, MENINGSLÖST!!


'Nej fan nu ska jag sova, jag är ledig imorn, men everybody knows me, I love to sleep!



KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0