Himlen, eller helvetet?!

Ja vad vet jag egentligen, förutom kanske att de är en typisk söndag i La casa eller jag menade La "skokartong" om den ens är så stor, men vem är jag att klaga egentligen när jag tänker efter, jag har det ganska så bra.
Fast de är dock när jag tänker efter som jag kommer på det.
Att jag har de ganska så bra alltså.
Säger jag till mej själv, en söndag, bakfull, ensam i soffan..

Ja, Jag har det ganska så bra men jag vill ha det bättre och mycket mindre ensamt!


Så jag har bestämt mej för att önska mej ett giftas-styckte i julklapp, packa ner honom i en kartong med lufthål, Jag skulle vara dej evigt tacksam, Jultomten!


KÄRLEK



Ursäkta mej, det blev ett tillägg, Den här frågan har jag fått och ja jag vet inte, skratta eller gråta?!
"Har du en fin RUMPIS eller är de en PLATTIS?"

VAFAN!! Bäbisspråket är verkligen ingenting som ska röstat in i svenska språket det kan man om vet verkligen är nödvändigt använda för att konversar med små kids, det är ungefär som när du är 14år gammal och säger nått i stil med
"har du CHIRRE till FERREN.." dvs LIKA TÖNTIGT!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tjena bruden.....hoppas de e bra med dig? Har oxå precis startat en blogg! Kolla in den...........kram

2008-11-25 @ 15:31:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27717

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0