3 dagar utan mat?!

ALDRIG I HELA JÄVLA HELVETE IGEN!!
Halsfluss piss..

Men de ska gudarna veta att de va fan inte den roligaste middagen jag haft
Sönderkokade snabbmakaroner badandes i ketchup å smör..
Jag riktigt känner hur Anna skipper kastade sig in i en taxi på väg hit
för att banna mej, men vet ni vad..

DET SKITER JAG I!!!!
för det var så jävla gott, få tugga lite granna på nått lite salt
lite sött och kolhydrater..



mmmm, precis sett en bra film också, Majsan den borde du se

To Verdener, en danskfilm om jehovasvittnet, se den för dn va svin bra

Ang, din helg när du fyller ska jag verkligen verkligen verkligen försöka få ledigt
jag lovar å svär!!


Älskar och saknar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej, det ska jag tänka på nästa gång jag ska kolla på film, vilket tyvärr blir riktigt sällan, men ska ha det i baktanke när nästa gång kommer =)

åhh jag hoppas verkligen du kommer... för jag saknar dig ;)

puss

2008-11-20 @ 19:33:08
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir fler glöggkvällar så kom och drick!:) haha



japp i säfsen.. haha!:) skit kul halmstadkillarna va?=) Massa tok!

2008-11-21 @ 15:23:50
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0