Telefonfan

Ibland, ni vet, brukar man ha en "om jag enbeglar på telefonen i några timmar kommer den fatta piken och ringa" när du verkligen inte gör nått annat än att titta på den där jävla saken och den ringer ALDRIG! det slår aldrig fel, de är samma grej som att jorden snurrar runt solen, de slår heller aldrig fel och varje dag blir de en ny dag och en kväll, de går runt.. de är som en lag, de där med telefonen som murphys lag eller vafan vilken jävla lag som helst, your pick. Sanningen kvarstår TELEFON FAN ringer aldrig när du vill att telefonfan ska ringa!
Men en annan sak som är säkert, så fort du har somnat eller inte ens vaknat då ringer ALLA som inte ringt på ett halvår. Speciellt på morgonen om du har sovmorgon då är de alltid nån idiot som tror att  "bara för att jag är vaken är resten av världen det.." Jag tycker att man borde ringa till varandra när man minst anar de istället, typ som klockan fyra på dagen, vem ringer då egentligen? NERÅ, de är ju nån oskriven lag som säger att ring alltid mitt i natten, eller okristligt tidigt på morgonen!

Jag får börja gå upp ännu tidigare och börja med nått telefonväkteri till alla och grejen är den, när de nu ringer nått pucko när man inte har en "om jag abra enbeglar på telefonen i några timmar kommer den fatta piken och ringa" Moment, så är det (nästan 99 gånger av 100) någonting HELT JÄVLA MENINGSLÖST, som mamma gjorde en morgon, halv sju, först skickade hon en bild på kattfan för att berätta hur lortig han var, sen två minuter senare ringe hon och frågar om jag fått bilden?!
"Jaa de fick jag, men mamma de är lördag och jag var ut igår?!!!"

Any how, telefonfan den motarbetar men ALLTID!!


Hejdå, Älskade vänner och ni andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0