Tacktal!

Först och främst skulle jag vilja tacka min handdammsugare för att den har stått  ut med mej och alltid varit tillgänglig vid olyckor, jag hoppas du alltid kommer finnas vid min sida! Sen ska jag inte glömma dom små cocktail tomaterna som är naggande goda att ha i mat eller bara äta som tilltugg, må ni aldrig sluta att växa och frodas! Plattången ska ha mitt varmaste tack, även om vi ibland vill olika saker så blir resultatet alltid detsamma, tack för att du värmer mej!

Fast om jag ska vara ärlig, är jag tacksam för allt som finns i mitt liv och GLAD framför allt ATT de finns i mitt liv, jag hoppas att de alltid kommer vara bra saker i mitt liv också!

....Och så klart, Att de människorna som finns i mitt liv, att ni fortsätter finnas och vara dem ni är, Helt och fullt! Jag älskar och är tacksam för att ni står ut med mej, for the good times and the bad times!

Hejdå! älskade vänner och ni andra!


Kommentarer
Postat av: Majjja

vilket tjusigt tacktal du =)
love!!!

2008-01-20 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0