Hoho

jag har fått ett nytt jobb på de gamla jobbet, kosmetikansvarig, var ju inte riktigt min plan, tänkte egentligen överge de där jobbet nu när mina älsklingar har sagt upp sig =( kommer bli så jävla tomt utan dom, inte alls lika roligt att gå till jobbet längre.. Men förhoppningsvis så får jag ett nytt, bättre, jobb snart! annars så kanske jag ska gå nån ky utbildning eller som lärling hos någon målare eller elektriker, de skulle jag älska att jobba som.. eller kanske så som de är nu så skulle nog alla jobb vara bättre än mitt skit jobb.. men jag ska inte vara bitter de är ganska roligt emellan åt faktist..

Har ju varit på en casting också, de va fett, riktigt fett, så om jag får rollen så ska filmen börja spelas in i sommar, så passpå, jag kanske dyker upp på duken ;)

Nenu, ska jag nog försöka gå och duscha sen ta och sova, har varit en låååång och jävligt rolig helg!

Hejdå,älskade vänner och ni andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0