Känner du mej?!

Skulle inte tro de, vet du vad som gör mej glad?
vet du vad jag älskar?
vet du vad jag gillar?
vet du vad jag hatar?
vet du vad jag brukar göra om dagarna?

Vet NI ens vad jag heter?!



Fast sen är väl den stora frågan, skulle du ens bra dej om det?!
för vad betyder det för dej?
huvudsaken är väl att jag ställer upp när någon annan behöver det!

Undrar vem som skulle ställa upp för mej om jag behövde det,
och måste jag ta en kölapp eller anpassa mej efter er när ni har tid?!


Nejfan, Fuck of, So loong suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade vi inte bara vart dit och vänt hade jag gjort det. daniel skulle va där 12 och sen skulle vi va i västerås kl 16 då va lite stressigt... får planera in här längre fram, för jag vill ju ha lite tid så jag hinner träffa dig, hade bara hunnit säga hej idag =(

2008-12-11 @ 22:08:22
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0