Skratt terapi

Det är vad jag har pysslat med nu på kvällskvisten efter att jag kom från jobbet, bara kollat på roliga film klipp och skrattat, sen gled jag av nån märklig anledning in på, majja du vet vem de är jag menar nu iofs resten av ni nära också, KING EDVARD's tjejs bilddagbok, guess what, dom ska ha kid, och fyfan vad jag mådde bra av att se vilket tråkigt liv han har fått.. han kan ta sin jävla potatis som uppenbarligen fungerar och stoppa upp den nånstans..

Majsan, vad tänkte jag när jag var så "obotligt förälskad" i den idioten..

Ne, jag ska fortsätta skratta lite mera nu, ville bara uppdatera och säga de..


HAHAHAHA..




LOVE LIFE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

what??? har den potatisen kunnat producera fram en unge.,.. haha... va ska den heta då?

färskpotatis... haha...



Saknar dig med massor :)

2008-09-05 @ 14:25:19
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0