idioter

Ångesten är okej under veckorna när jag jobbar hela dagarna, då är de lugnt då håller jag mej sysselsatt, men när helgen kommer blir de värre! jag ska jobba i helgen men inte många timmar, de är under helgerna man ska gå ut och dricka ett glas vin eller en flaska, eller bara umgås med nån. Men här är jag helt ensam "skaffa dej en hobby"  ja men som vaddå, när jag inte tycker att någonting är speciellt roligt, jag kan med handen på hjärtat erkänna att de enda jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller extremt fettbildande. Alla jag pratar med om min jävla ensamhet bara skrattar och säger, de är väl inte så svårt att hitta nya vänner?! Som om dom försökt att göra de själva, försök göra de helt ensam, hur gör man, går man ut på krogen själv? i stockholm don't think so. Annars då? en kurs kanske? och när skulle jag hinna med den och samtidigt behålla mitt skräpjobb, där jag redan hänger i en lös lina. På jobbet då, där måste de väl finnas nån att umgås med, ja de finns de säkert, ska jag bjuda hem dom hit så kan vi alla sitta i en ring på golvet och sjunga sånger och berätta roliga historier, don't think so!

Jag trodde jag redan hade en hel hög med vänner men jag kan med handen på hjärtat igen säga att de är INGEN som tagit sig tid att åka hit och hälsa på och se hur jag har de, helt ärligt känner jag mej lite besviken faktist, endel tjatar om att jag ska komma hem, jag tar ledigt och fixar och åker hem, då har ni inte ens tid att träffas utan åker bort, tacksamt!

Nej nästa gång jag åker hem är de för att de är jul, inget annat!


Kommentarer
Postat av: majjja

antar du syftar på mig med att åka bort. hade inte en aning att det skulle ta hela dan, eftersom vi åkte så tidigt trodde jag vi skulle va hemma på eftermiddagen så jag trodde verkligen jag skulle hinna umgås med dig på söndagen oxå!

Antar du inte kommer hemnär jag fyller eftersom du skrev att du inte ska hem förrens jul

2007-12-02 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0