Det här är jag..


Någon gång, var det någon som undrade om det var mej de var fel på, om det var mej själv jag inte tyckte om, om de var mitt utseende som bidrog till mitt bittra synsätt på livet, engång för alla skulle jag vilja slå hål på den myten om mej själv! Jag har inte allt, men det jag är, är jag helt och fullt tillräckligt till hundratio procent om så skulle vara. Jag vacklar ibland i min tro på mej själv, men kommer alltid stå fast vid mina åsikter och aldrig skämmas över mitt liv och mina val. Däremot kommer de komma dagar, veckor och kanske månader då jag tänker se allt från den mörka sidan. Men jag behöver få göra det ibland, jag behöver få upptäcka själv att jag har fel utan att mera insiktsfulla människor ska peka med hela handen och berätta för min vilsna själ vilken väg den ska ta.. Att prova sig fram tror jag är de bästa sättet att lära sig, och de vill jag göra i mitt liv, vad du vill ta för genvägar i ditt liv kan jag inte stå för, de enda jag kan göra är att stå upp för mej själv och vad jag har valt..

När allt kommer ner till det sista, kommer svaret alltid se ut såhär.
"Du kan aldrig förändra en människa, du kan erbjuda henne valmöjligheter inget annat.."



image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0