it only hurts when my eyes are open..

.. jag känner mej så fruktansvärt jävla patetiskt men hur fan kunde han också lämna mej?!  jag trodde att de man säger är sant och äkta men vart enda jävla ord var fejk! som om allt bara var ettt dumt spel och jag känner mej så jävla övergiven, vart är alla vänner som ska lyssna och bry sig? säga snälla saker som "du är värd bättre" eller "han är en idiot fattar inte vad han går miste om!" vart är dom, jag behöver få höra nått sånt för jag är så jävla ensam, han tryckte ner mej totalt i botten och nu känner jag mej som världens sämsta människa! jag vill inte vara ensam, jag vill inte "klara allt själv".

hur kunde du lämna mej såhär?! och hur kunde du säga allt som du sa...


Kommentarer
Postat av: Majjja

Klart du är värd nån bättre, du är värd den allra bästa förstår du väll =)
Så klart jag tycker du är värd nån bättre, har jag tyckt hela tiden om jag ska vara ärlig, men känns som fel grej att säga ibland...
Eller ja inte vet jag, du kommer komma över han och allt kommer kännas bra igen, det vet jag, ge det bara lite tid!

Vet att det är lätt att säga så till andra, men det stämmer ju!!!

Jobba inte ihjäl dig så syns vi till jul.
Miss you babe!!!
Puss
Love!!!

2007-12-12 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0