Här är jag igen!

efter några dagars tysthet från mej får jag väl uppdaterar min få läsare på vad som händer..

.....
.....
.....

öh?!


de vet jag inte riktigt själv ens.. så de kan bli lite svårt..

jag sitter hemma iaf, hos mej för första gången sedan i söndags, mikey är ute och festar med sina kompisar
så jag sitter här och är lite sur haha..
vilken kärring jag är..


Ne hoppas de blir nått bra på tv annars självdör jag, helst typ topmodel eller nått annat hjärndödande
för jag är såååå trött på fotboll nu.
Dags att vara lite tjejig, ansiktsmask å vaxa benen =)


 Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på tiden ;)

2009-01-31 @ 20:18:45
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0