SamboKilon och Finanskris..

Jävla grej alltså, fyfan!
jag är så jäääävla trött på den här jävla krisen nu alltså, vart fan kom den ifrån?!
Vem ska jag skylla på, vems är felet?!

jag är så trött på den här krisen att jag tröstäter tonvis med godis bara för att karamellkungen INTE ska gå i konkurs!
fatta den grejen alltså, först får vi inte köpa nya bilar, för alla fabriker läggs ner och eftersom den här krisen (för mej iaf) kom som en klar blixt från ovan en solig sommardag, alltså HELT oväntat, så är jag hundra på att om några dagar börjar godisfabrikerna varsla för de äts för lite godis i sverige.. (fan ta den anna skipper och viktfällan och tappa.se och vad fan alla dom där banta sidorna heter..)
Så jag har, nu när de är kristider som dessa börjat konsumera ohyggliga mängder godis i förebyggande syfte!


Skämtochsido, men jag är dum men inte så dum, fast i de här fallet är jag  nog dum, FUCK FINANSKISEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0