tänker..

Ibland undrar jag när alla ord är sagda och de underförstådda meningarna är förstådda finns det någonting kvar då? finns det luft att andas på? finns det saker kvar att upptäcka? eller finns det rent utsagt fortfarande en mening med allt? finns det överhuvudtaget en mening alls?
Men när jag har sagt alla mina ord, fraser och meningar, finns det någon som kan läsa mellan raderna, eller är jag mitt eget mysterium? är jag min egen talan? kan någon någonsin förstå mej? vill någon förstå mej?
Att älskas är det en rättighet eller ett privilegium? är älskvärdhet någonting du ska förtjäna?
jag vill tro att alla människor förtjänar kärlek, även jag..

Nu vet jag inte speciellt mycket mer alls, vad är de här, vad var det där.. Men vem är jag?!




I'd take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
(But that's nothing new)
Yeah yeah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0